So no one told you life was gonna be this way

Jag sitter här och försöker plugga lite, men det går inte, jag vill inte. Jag längtar till den 12 juni så att sommaren kan börja på riktigt. Lina gick precis härifrån, den lilla lyckosten ska till Paris imorgon. Hoppas du njuter av resan kära du <3

Meanwhile frågade mamma mig om jag ville följa med henne till vårmarknaden i sumpan som pågår i detta nu, men jag tror inte det. Känner mig butt ugly + att jag måste plugga. Åhhh! Förresten jag såg ett par jättesnygga skor på din sko som jag bara måste ha. Det passar ju perfa eftersom jag ska till stan imorgon.

Nu är det snart vänner, programmet som alltid får mig att skratta, whenever, wherever. Hej.


Kommentarer
Postat av: CK

snajsiga!

2009-05-29 @ 17:58:58
URL: http://dismoi.blogg.se/
Postat av: CK

och btw är du ALDRIG butt ugly

2009-05-29 @ 17:59:36
URL: http://dismoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0