Sommar

 

Nu har jag sällat mig till gruppen som har sommarlov. Så himla skönt, fatta jag har gått ut ettan OCH jag har slitit som en gris! I can´t believe it, tralala! Fast det har inte slagit mig riktigt än att det är sommarlov jag har, men polletten kommer nog snart falla ner. Vi skulle samlas i klassrummet kvart i tio, vilket visade sig vara totalt onödigt eftersom vi bara var där i en minut. Typ. Vi gick sedan ned till aulan där tvåorna sjöng och lärarna delade ut lite priser, sen var det klart! AHHHHHH. Sommarlov. Nej, polletten kommer falla ner på måndag då jag åker till Östersund.


Jag hade på mig min inte alls märkvärdiga rosa klänning, från topshop, tillsammans med mina bruna sandaler. Muy bien. Trodde att det skulle bli kallt, så jag stoppade ner ett par strumpbyxor i väskan men de visade sig att de inte skulle komma till någon användning. Så nu gott folk, tycker jag att ni ska njuta av ert sommarlov till fullo. Det ska i alla fall jag göra, ända tills jag börjar den 20 augusti. Då börjar jag tvåan, stor flicka!

Kommentarer
Postat av: Johanna

gaaaah! du är underbart söt! :D

2009-06-12 @ 16:59:22
URL: http://cheriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0