Nostalgi


Idag är det måndagen den 8 juni och det är  lite mer än 3 dagar kvar till skolavslutningen. Klockan sex idag var jag placerad utanför min gamla skola för att se niorna på sin bal. Det fick mig att tänka på förra året på vår bal, hur kul det var och all stress innan. Jag var klar i sista sekunden och allting var helt plötsligt fel. Det tänkte man dock inte på sen när man stod där på dansgolvet alldeles svettig och ONT i fötterna. Aldrig haft så ont i fötterna som jag hade då och de var inte vackra heller, men får väl skylla mig själv som var ute i sista minuten och köpte ett par för små skor. Nog med klagande, för det var så j**vla roligt förra året. Blev även lite nostalgisk igår när jag följde med mamma till ängskolan när hon skulle rösta. Gick upp till fjärde våningen och fick en enorm flashback. Det känns som det var igår.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh sluta jag börjar gråta. Fatta att vi gick där i 10 år! Sjuukt!

2009-06-09 @ 10:46:38
Postat av: CK

vix, du skriver så fint!

2009-06-09 @ 16:34:16
URL: http://dismoi.blogg.se/
Postat av: angieee

håller med Carro trots att det bara var fyra år jag gick där ;( sjukt kul i fyra år!

2009-06-09 @ 17:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0