Hemma - friends,music,party,dance

Man vet att man har haft det kul när man är för trött för att äta, för trött för att stå upp på benen och för trött för att komma ihåg hur man hamnade under täcket. Jag har varit på peace & love med mina underbara vänner och det var så jävla roligt. Det går inte beskriva med ord. Träffade massvis med människor, sköna sådanna också. Jag vill åka igen.

Igår när jag kom hem kändes det väldigt jobbigt att lämna alla underbara som jag har haft det skitkul tillsammans med. Minnen för livet. Men vi ses snart igen. De senaste dagarna har varit fyllda med en gnutta outhärdlig värme, men mest musik och kärlek. Det är kanske därför festivalen kallas peace & love? Jag skulle kunna sitta och skriva för evigt om hur kul jag haft det. Men det skulle inte bli bra, för jag ju som sagt att det inte går att beskriva med ord. Hoppas alla andra som var på festivalen hade det lika roligt som jag. Nu ska jag fylla min magsäck. 

P.s. puss på alla mina vänner som fyller mina dagar med glädje, ni är underbara, glöm aldrig bort det <3 <3 <3
+ puss på min fina solglasögon-bränna.
 


Ett av mina fynd som jag hittade på festivalen. Inte visste jag att de var så här bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullunge vix, du är helt underbar! tack för denna vecka! next year it is!!!!!!du är fantastisk <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-06-29 @ 18:47:55
Postat av: CK

asså jaaaaa dom var så fucking grymma!!!!!

2009-06-29 @ 22:38:16
URL: http://dismoi.blogg.se/
Postat av: fanny

sööt du är! <3<3

tack så jättemycket för den veckan :D

nästa år :D

<3<3<3

2009-07-07 @ 12:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0