Busy day

Jag vaknade av ett pip. Ett sms. Jag har faktiskt vaknat de senaste dagarna av ett sms eller att någon ringer. Men det är bra, då behöver jag inte sova bort hela dagen. Jag trodde att jag var frisk imorse, men på något magiskt sätt så visade det sig att så var inte fallet. Jag är fortfarande lika snorig, fortfarande ont i huvudet och jag låter som att jag har en kratta inkörd i halsen på mig. Jag låter faktiskt ganska rolig, jag får helt enkelt underhålla mig själv de här dagarna tills jag blir frisk igen.

Jag har dock lovat mig själv att jag måste in till stan idag för jag jag har ett ärende att fixa(oj, vad man lät som en viktig person där). Men nu ska jag titta på sex and the city filmen, som jag fortfarande inte sett(jag slår vad att alla som läser sitter numera som fågelholkar). Men jag ville inte se filmen förrens jag hade sett alla avsnitt som gick på tv och nu kan jag glatt meddela att det klarade jag av igår så nu kan jag titta på filmen som vanligt folk redan gjort. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0